zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Niet tevreden maar proactieve medewerkers leiden tot de beste resultaten

Het adagium dat tevreden medewerkers automatisch leiden tot goede bedrijfsprestaties, kan de prullenbak in. Het gaat veel meer om proactief gedrag van de medewerkers. Dat blijkt uit het promotieonderzoek dat Luc Dorenbosch aan de Universiteit van Tilburg verrichtte  in samenwerking met onderzoeksbureau SKB.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10