zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Goede bereikbaarheid beperkt negatieve gevolgen kredietcrisis

Bedrijven die continu investeren in het meten en verbeteren van de kwaliteit van telefonische dienstverlening en e-mailcorrespondentie, zijn niet bang voor de kredietcrisis. Logische verklaring hiervoor ligt in het feit dat service en kwaliteit tot vertrouwen en het eerder binnenhalen van nieuwe opdrachten leiden.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10