zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Werknemers vaak kritischer over merk dan klanten

Het is zinvol om werknemers te betrekken bij het merkenbeleid van hun bedrijf omdat zij vaak kritischer zijn dan klanten. Klanten krijgen het liefst een fantasieverhaal voorgeschoteld terwijl werknemers door de illusies heenkijken. Zij hebben een veel intiemere band met het merk en eisen niet alleen volstrekte eerlijkheid, maar herkennen ook authenticiteit.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10