zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Vier goede redenen om klanten te dumpen

Vooral B2C-ondernemingen besluiten steeds vaker om klanten de laan uit te sturen. Het betreft dan vooral slechte betalers, maar ook klanten die continu de helpdesk bellen en eindeloos klagen over problemen die zij ook zelf kunnen verhelpen of die allang zijn opgelost.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10