zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Niet-financiële resultaten steeds meer invloed op managementbeloning

U zult het niet geloven als u net uren geworsteld hebt met de geautomatiseerde telefooncentrale van een onderneming, maar ondernemingen betrekken steeds vaker niet-financiële maatstaven – zoals klanttevredenheid – bij de vaststelling van het salaris en de bonussen van het managementteam. Uit Brits onderzoek van PricewaterhouseCoopers blijkt dat minder dan een vijfde van de ondernemingen deze nog puur op financiële resultaten afstellen en dat aantal blijft dalen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10