zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Klimaatstrategie lijkt vaak opportunistisch

De klimaatstrategie van ondernemingen lijkt vaak opportunistisch te zijn. Het is onduidelijk in welke mate managers zich bewust zijn van de precieze factor-mix die hen aanzet tot de gekozen klimaatstrategie, en hoe deze factor-mix invloed heeft op de focus, wijze van communicatie en CO2-maatregelen. Dat stelt Chukwumerije Okereke, verbonden aan het Britse Tyndall Centre for Climate Research.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10