zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Fout uiterlijk verzwakt boodschap CEO

Een fout uiterlijk verzwakt de inhoudelijke boodschap van de chief executive officer. Dat zegt Lidy Hartemink, chief executive officer (ceo) Gezondheidszorg bij Univé Verzekeringen. “Veel mensen beseffen niet hoeveel invloed kleding heeft op het behalen van je resultaat. Er dient een goede balans te zijn tussen de inhoud van de boodschap, de presentatie ervan en kleding. Belangrijk is om je in je doelgroep in te leven. De eerste indruk is daarbij de allerbelangrijkste.”
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10