zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Negatieve boodschap sorteert meer effect dan positieve

 Hoewel mensen de neiging hebben om negatieve boodschappen voor zich te houden, werkt het brengen van een negatieve boodschap beter. Uit studies blijkt dat een negatieve formulering van een boodschap betrokkenheid, attitudeverandering of gedragsverandering eerder simuleert dan positieve informatie. Dit meldt MD Weekly.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10