zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

In twaalf stappen naar een interactieve toekomst

Marketeers weten dat de toekomst van communicatie met consumenten interactief is. Vaak weet men echter niet hoe interactief contact mogelijk te maken. Larry Weber, expert op het gebied van internationale communicatie, beschrijft in zijn boek `Marketing to the Social Web` twaalf stappen die leiden tot een interactieve toekomst. MD Weekly zet ze op een rijtje.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10