zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Bedrijfsleven mist zakelijke kansen op duurzaamheidsgebied

Uitgebreid internationaal onderzoek door de Economist Intelligence Unit in opdracht van BT, wijst uit dat organisaties er nog niet in slagen zakelijk voordeel te behalen uit duurzaamheidsprogramma’s. Bijna de helft van de ondervraagden (46 procent) geeft aan dat duurzaamheidsprogramma’s de merkwaarde van hun bedrijf ondersteunen. Terwijl slechts een op de vijf (twintig procent) aangeeft dat hun winstgevendheid hierdoor verbeterd.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10