zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Bredere focus, hardere groei

Diversifiëren loont. Dat blijkt uit een onderzoek van strategisch adviesbureau Roland Berger. Bedrijven die nieuwe activiteiten toevoegen aan hun kernactiviteit, groeien harder dan bedrijven die focussen. De concurrentie neemt toe en de grenzen van kostenreductie zijn bereikt. Het onderzoek laat een nieuwe trend zien: bedrijven zijn in toenemende mate bereid om van de hoofdweg af te wijken en investeerders stimuleren dit ook.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10