zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Drie voordelen van een sterk internetmerk

Consumenten besteden meer tijd online dan aan welk ander marketingkanaal ook. De rol van marketeers en consumenten verandert hierdoor fundamenteel. Voor de meeste marketeers is de beste online strategie om de online ervaring te zien als kernonderdeel van wat het merk biedt. Het merk is niet het logo, de boodschap of wat u verkoopt. Het merk is hoe u uw klanten de kans tot interactie biedt en hoe u daarop reageert.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10