zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Multichannel marketing belangrijk voor b2c ondernemingen

B2C-ondernemingen moeten een `multichannelmindset` ontwikkelen om hun klanten beter te bedienen. Deze conclusie trekken onderzoekers van het Bentley College en het Babson College. Studie toont aan dat steeds meer individuele consumenten een veelvoud aan kanalen gebruikt om aankopen te doen. Deze zogeheten multichannel shoppers gebruiken niet alleen meerdere kanalen, ze geven ook meer uit dan hun single channel evenknieën.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10