zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Bereken of u werkt met ambassadeurs of saboteurs

Er bestaat een duidelijk verband tussen trouwe medewerkers en trouwe klanten. Het ambassadeursschap van de medewerkers komt zowel de klantentrouw als de klantentevredenheid ten goede. Daarnaast zorgt het er ook voor dat de klanten zich als ‘advocaat’ van het merk profileren. Dat dit gunstig is voor de bedrijfsontwikkeling spreekt voor zich, aldus onderzoeksbureau Harris Interactive.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10