zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Bedrijven niet voorbereid op buitenlandse uitbreiding

Veel bedrijven beginnen bij toeval met internationale expansie, zo meent Raymond Smid, consultant en directeur van ExportSelect op MD Weekly. Volgens hem beginnen bedrijven te exporteren, omdat de aanlokkelijke gelegenheid zich simpelweg voordoet. Veel bedrijven gaan echter slecht voorbereid de exportmarkt op. De gevolgen van internationale onwetendheid kunnen desastreus zijn.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10