zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Positief bedrijfsimago essentieel in tijden van schaarste

Een derde van de Nederlandse bedrijven implementeer een Employer Branding strategie: het creëren van een positief bedrijfsimago bij huidige en potentiële werknemers. 37 procent van de ondervraagde Nederlandse managers vindt dat deze strategie de grootste impact heeft op de bedrijfscultuur en dat de verantwoordelijkheid ervoor ligt bij de Human Resources afdeling.

Dit zijn de opvallendste resultaten uit internationaal onderzoek van financieel uitzend- en detacheringsbureau Accountemps. Aan het onderzoek, dat heeft plaatsgevonden in maart/april 2007 onder zeventien verschillende landen wereldwijd, deden ruim 5.000 Finance & Human Resources Managers mee.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10