zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

B-to-b marketeers verhogen online budgetten

Bedrijven in de industriële sector spenderen meer aan marketing en geven daarnaast een groter deel van het budget aan online marketing. Aldus GlobalSpec in de '2007 Industrial Marketing Trends Survey', een trendonderzoek naar de verrichtingen van b-to-b marketing- en salesmanagers.

55 procent van alle respondenten antwoordden dat hun bedrijf in 2007 meer uitgeeft aan marketing dan in 2006. Slechts tien procent antwoordde minder uit te geven.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Welke rechten heb je bij een arbeidsconflict?
reacties
Zeven tips voor het omgaan met klagende medewerkers (3) 
Timemanagement is eigenlijk grote onzin! (1) 
Citrix onderzoek toont verdeeldheid over werken op kantoor (1) 
Nederlanders willen vooral buiten kantoor kunnen werken (3) 
Drie eenvoudige tips tegen SIM-swapping (1) 
Nederlander bang voor misleidende online reviews (3) 
Werknemer wil fiets in arbeidsvoorwaardenpakket (1) 
top10
Financiële coaches gezocht: aantal openstaande functies schiet omhoog
Week van het Werkgeluk in een extreem krappe arbeidsmarkt
Europese bedrijven zijn positief over hun uitgaven aan CX-technologie
Een derde van werkend Nederland heeft te maken met grensoverschrijdend gedrag
Vrouwelijke werknemer verbergt ware gevoelens op het werk
Hybride werken? Houd de werk-privébalans in de gaten!
CFO's willen kosten besparen vanwege recessiezorgen
40 procent van het topmanagement noemt SASE een revolutie in netwerkbeveiliging
68 procent Nederlanders wil meer openheid over salaris
Arbeidsparticipatie onder 50-plussers stijgt sterk
meer top 10