zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Marketing moet grotere rol gaan spelen

Directieleden onderkennen het feit dat marketing in een klantgerichte omgeving een meer centrale rol moet krijgen, maar CFO's liggen dwars. Marketeers moeten echter ook veranderen, aldus onderzoekers van Deloitte die in vijf Europese landen onderzochten wat de rol van marketing in de organisatie is.

Organisaties moeten door groeiende competitie, veranderende consumenten en de druk van investeerders steeds effectiever opereren om nog te kunnen groeien. Om organisch te kunnen groeien, is volgens de onderzoekers een marketing-centrische organisatie nodig om aan de klantwens te kunnen blijven voldoen, en om te kunnen blijven innoveren.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10