zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nederlandse marketeers geen benul van guerrillamarketing

Welke marketeer heeft zijn mond er niet vol van. Maar weet hij eigenlijk wel waarover hij het heeft? Want veel kennis over het onderwerp bestaat in ons land niet. In zijn boek 'Guerrillamarketing; nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant' hoopt journalist Cor Hospes het een en ander te verduidelijken: de voordelen, valkuilen en voorwaarden van guerrillamarketing.



Een stuntje. Niks meer, niks minder. Een flauwe grap, plat en goedkoop ook. Uit meer bestaat guerrillamarketing voor de meeste bedrijven en reclamebureaus niet. Liever besteden ze hun communicatiebudget aan een televisiecommercial, de rest gaat naar een billboard of advertentie. Wat resteert? 'Ach, dan sturen we toch een handjevol gebodypainte dames over straat met onze merknaam tussen hun tieten'. Anders trekken ze wel een andere ludieke actie uit de lade babe's, BN'ers en beesten tevoorschijn. Dat scoort immers snel en makkelijk in de Metro, Spits of De Telegraaf.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10