zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nieuwe werknemer moet het doen met koffiebeker

Talentmanagement belangrijk? Meer dan de helft van de Amerikaanse bedrijven geeft slechts een koffiebeker of t-shirt met de bedrijfsnaam om nieuw personeel te paaien. En alsof dat niet erg genoeg is, zijn de introductieprogramma's, die de grote meerderheid overigens wel voert, veelal extreem kort en wordt er naar de effectiviteit al helemaal niet omgekeken.

Dit blijkt uit onderzoek van het Institute for Corporate Productivity (I4CP). Hieruit blijkt verder dat hoewel bijna negen van de tien bedrijven een introductieprogramma voor nieuwe werknemers heeft, ongeveer de helft denkt dat een dag of minder daarvoor lang genoeg is en een derde het in twee of drie dagen propt.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10