zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Consument gevoelig voor virale marketing, manager niet

Marketeers die mikken op een virale campagne denken in de eerste plaats aan microsites, games en videoclips, zo blijkt uit de '2007 Viral Marketing Survey' van Marketing Sherpa. Verder blijkt echter ook dat de doelgroep gewend is geraakt aan virale acties; consumenten zijn niet meer zo snel onder de indruk van een filmpje of game.

Ervaren marketeers vinden het maken van 'coole microsites' een stevige aanrader, 37 procent beweert hiermee schitterende resultaten behaald te hebben. Een derde boekte mooie resultaten met online games, ongeveer evenveel als de marketeers met goede ervaringen met videoclips.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10