zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Bedrijven beantwoorden e-mail niet meer

Steeds minder bedrijven nemen de moeite om e-mails te beantwoorden. Dat blijkt uit jaarlijks onderzoek van het Amerikaanse bureau van Hornstein Associates. Slechts de helft van de onderzochte bedrijven vindt het momenteel nodig om mail te beantwoorden. Vijf jaar geleden lag dat percentage nog op 68 procent.

De onderzochte bedrijven kregen allen een mailtje met daarin de vraag 'Wat is jullie officiële beleid ten aanzien van de antwoordtijd voor e-mails die gericht zijn aan de klantenservice?'
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10