zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Vijf actiepunten voor de marketeer

De massamedia staan meer en meer onder druk van vernieuwende en interactieve manieren van reclamemaken. De centrale vraag daarbij voor de marketeer is of het reclamebureau in de pas loopt met actuele en toekomstige veranderingen in het medialandschap.

Ordina geeft in het maartnummer van het Tijdschrift voor Marketing vijf actiepunten voor elke marketeer. Belangrijk hierbij is dat indien de antwoorden op de vragen een onbevredigend gevoel achterlaten, de marketeer afscheid neemt van het reclamebureau, melden de auteurs.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10