zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Zakelijke rijders trouw aan automerk

De gangbare veronderstelling dat zakelijke rijders niet merkentrouw zijn, is niet waar. Dat blijkt uit cijfers van RDC Datacentrum. De zakelijke autorijder zijn zelfs trouwer aan hun automerk dan menig particulier autobezitter.

Van de particuliere autobezitter zegt gemiddeld 58,4 procent de volgende keer hetzelfde merk te kopen, bij zakelijke rijders is dit 59,5 procent.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10