zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Marketeers controleren resultaat van hun bureaus niet

Reclamebureaus kunnen nauwelijks voldoen aan de veranderende vraag van hun klanten, en marketeers laten het na om de resultaten van hun bureaus te meten. Zo zegt Forrester Research. Het marktonderzoeksbureau legt met het rapport 'Help Wanted: 21st Century Agency' een vinger op de zere plek van veel Amerikaanse reclamebureaus, die worstelen met het veranderende medialandschap en hun nieuwe rol daarin.

Hoe kunnen ze hoofdpartner van de marketeer blijven, in een tijd die vraagt om verregaande specialisatie, in een steeds digitalere omgeving, dat was de vraag die Forrester zich stelde. In het onderzoek maakten de researchers gebruik van de zogenaamde Net Promotor Score, waarbij een groep marketeers het volgende werd gevraagd: 'Zou jij een bepaald product of bepaalde dienst van je bureau aanbevelen aan iemand anders?'
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10