zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Grote bedrijven nemen Second Life erg serieus

Bedrijven doen er goed aan met de virtuele wereld van Second Life te experimenteren, vindt zelfstandig internetadviseur Ronnie Overgoor. Maar dan wel 'op een nuchtere manier'. Honderdduizenden euro's investeren en verwachten dat de inkomsten binnenstromen, is volgens hem overdreven en onverstandig. "Maar het is ook niet slim om niets te doen. Het is wel een veld dat heel erg in beweging is."

Geen dag gaat voorbij zonder dat een nieuw bedrijf aankondigt een vestiging in Second Life te openen. IBM, Toyota, Philips, Adidas, ABN Amro, Mazda... steeds meer grote bedrijven nemen de virtuele wereld Second Life erg serieus.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10