Het nieuwe kabinet trekt de komende vier jaar 4,3 miljard euro uit voor projecten die de economie 'slimmer' moeten maken. Uit onderzoek van ING Bank blijkt dat bedrijven medewerkers weinig stimuleren met ideeën te komen. Een van de beste manieren om daar verandering in de brengen? De bedrijfsborrel.
Een borrel is volgens de onderzoekers een van de beste initiatieven om de verhouding tussen werknemers te verbeteren en de creativiteit op de werkvloer te verhogen. "Mensen gaan zich doorgaans veiliger en vertrouwder voelen wanneer ze elkaar beter kennen en worden dan minder geremd in het uiten van ideeën," concludeert ING. Uit de enquête blijkt echter dat bij 80 procent van de ondervraagde bedrijven niet regelmatig wordt geborreld.
In het ebook 'Verbeter in 10 stappen je email marketing' ontdek je snel of je op de goede weg bent en waar je nog extra stappen kunt zetten. Denk aan bestandsgroei, dynamische content, A/B-testen, datakoppelingen en meer. Ben je benieuwd hoe je hierop scoort? Download het eBook