zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nederlander is dol op social-networking

34 procent van de Nederlanders bezoekt weleens een social-networking site, veel meer dan het Europese gemiddeld van 23 procent. Dit blijkt uit het onderzoek Mediascope Europe 2006 van de European Interactive Advertising Association (EIAA) onder 1.500 mensen in Groot Brittannië, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, Scandinavië, België en Nederland.

Uit het onderzoek blijkt verder dat Nederlandse internetgebruikers in gemiddeld 5,6 dagen 10,9 uur per week online zijn. 76 procent van de Nederlanders gebruikt het internet doordeweeks en 66 procent is in het weekend online; het hoogste percentage in Europa.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10