zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Europese executive gek op gadgets

Europa telt circa 10,5 miljoen top executives. De belangrijkste media voor deze groep zijn internet, mobiele telefoon, pr en posters. 97 procent heeft internettoegang en ruim een derde is dagelijks online. Men geeft gemiddeld 1.161 euro per jaar aan online aankopen uit. Vooral aan gadgets.

43 procent van de executives leest een internationaal dagblad of tijdschrift en 41 procent kijkt wekelijks naar zakelijk nieuws op de televisie. De top executives zijn in 2006 weer meer gaan reizen; goed nieuws voor kranten, vakbladen, in-flight magazines, pda`s, mobiel internet en mobiele telefonie.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10