zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Echte innovatie komt van binnenuit

Verban creativiteit niet naar dure labs en spin-offs, maar breng ze terug naar het hart van de onderneming, in een 'Edisonteam'. Dat is samengevat de boodschap van Patrick Willemarck, schrijver van het boek Het Edisonteam, waarin hij op zoek gaat naar het wonderrecept van bedrijven als Apple, Google, Virgin, Cirque du Soleil, Smart en Ikea.

Wat onderscheidt deze bedrijven? Dat ze niet in rechtstreekse concurrentie gingen met bestaande bedrijven, maar op zoek gingen naar een innovatie die hen boven de concurrentie deed uitstijgen, waardoor ze zich niet hoefden uit te putten in dure concurrentieslagen en overnames.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10