zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Zware tijden voor mailings

Ook dit jaar besteden bedrijven weer minder geld aan direct mail, zo blijkt uit onderzoek. Als de budgetten de komende tijd met dezelfde snelheid blijven dalen, is volgens deskundigen de hele bedrijfstak over tien jaar ter ziele. De vraag is natuurlijk waarom er zo gesneden wordt in de mailings.

Direct betrokkenen hebben verschillende verklaringen. Eén daarvan is dat sommige bedrijven de afgelopen tijd een beetje teveel hebben geleund op hun direct mail en nu kiezen voor een meer afgewogen aanpak met een betere balans tussen de diverse onderdelen van de marketingmix.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10