zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Strategische innovatie ontstaat vooral in dagelijkse praktijk

Als een industrieel bedrijf wil vernieuwen om de concurrentie de baas te blijven, moet het oog hebben voor de markt en de informatie van deze markt voortdurend proberen in te passen in de eigen productie. In haar proefschrift Strategische-innovatiecapaciteit; een mixed-method studie naar doelbewust opgezette mechanismen voor strategisch leren onderzoekt Liselore Berghman hoe managers de strategische innovatie van hun bedrijfseenheid proberen te vergroten.

Zij ontdekte dat innovatieve ideeën doorgaans eerder ontstaan binnen de dagelijkse productie-eenheden, dan op afgezonderde ontwikkelingsafdelingen. Op donderdag 19 oktober 2006 promoveert Berghman aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Pas op met het snijden in de kosten als ondernemer
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10