zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Woordkeuze op website winstbepalend

Managers besteden te weinig aandacht aan de boodschap die hun bedrijfssite uitdraagt. Ze riskeren daarmee fatale blunders en dat gaat ten koste van de winst. Dat zegt webcontent-expert Gerry McGovern, die onder andere HP, Pioneer, Directgov, UCLA, Aer Lingus en Microsoft tot zijn klanten mag rekenen, in een boek waarin hij stelt dat de inhoud van de corporate website een cruciale succesfactor is.

McGovern zegt dat de manier waarop marketing en strategie ingezet worden, aangepast moet worden aan de nieuwe technologieën. Bedrijven moeten bovendien meer stilstaan bij de manier waarop de content van hun website bij kan dragen aan merktrouw en betere klantenservice.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10