zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Online reclamebestedingen stijgen explosief

De netto online mediabestedingen over het tweede kwartaal van 2006 blijken met maar liefst 40 procent gestegen ten opzichte van het tweede kwartaal van 2005. De nettobestedingen uit online display advertenties kwamen daarmee vorig kwartaal uit op 34 miljoen euro. Dit blijkt uit cijfers van IAB Nederland en Nielsen Media Research.

Branches die voorop liepen qua online mediabestedingen in 2006 waren Media met 23,6 procent, Telecom & ICT met 14,9 procent, Financiële Dienstverlening met 12,5 procent, Horeca-Toerisme-Recreatie met 9,3 procent en Retail met 5,9 procent.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10