zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

India wil af van goedkoop callcenterwerk

Was in het jaar 2000 nog 85 procent van het werk dat door Indiase back-offices voor de Verenigde Staten werd verricht gerelateerd aan callcenters, dan is dat anno 2006 nog 35 procent. De Indische callcentersector kan nog steeds groeicijfers van om en bij 30 procent voorleggen, maar het non-voice backofficewerk haalt er minimaal 60 procent.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10