zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Belgen en Nederlanders zuchten onder informatie-overload

Veertig procent van de Belgen en Nederlanders voelen zich overspoeld door een overweldigende hoeveelheid aan informatie. Niet alleen via traditionele media als tijdschriften, radio, TV en kranten, maar ook via nieuwe en mobiele kanalen, zoals de mobiele telefoon en de PDA. Niet alleen thuis en op kantoor, maar ook onderweg in de trein of in de auto, in de supermarkt en op straat.

Dit blijkt uit onderzoek naar informatiebehoefte onder meer dan 2.000 Belgen en Nederlanders uitgevoerd door Living Tomorrow en InSites Consulting. Meer personalisering van informatie en reclame zou een oplossing kunnen zijn voor de informatie-overload.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10