zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Verkopers laten zich overbluffen door klanten

Klanten en verkopers verschillen nogal eens van mening over de reden waarom een verkoop geen doorgang vindt. Een misgelopen order wordt door veel verkopers te snel verklaard met door de klant genoemde punten, zoals een betere oplossing of een lagere prijs van de concurrent. Maar wat de klant zegt, bedoelt hij niet altijd. Vaak spelen hele andere oorzaken een rol.

Daarover bericht Sales Online.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10