zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nieuwe tijden, nieuwe merkstrategieën

Beursschandalen en de macht van internet hebben reputatieschade tot een hot issue gemaakt. Hoog tijd voor de raad van bestuur om het merkenbeleid weer boven aan de agenda te zetten. Bedrijven die het moeten hebben van hun corporate merken zijn immers bij uitstek gevoelig voor reputatieverlies. De beste raad voor brandmanagers is dan ook: geef het merkenbeleid topprioriteit. Op bestuursniveau.

Dit is de conclusie uit onderzoek waarover de Journal of Advertising bericht.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10