zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Koppel product aan magisch moment en scoor klantentrouw

Marketeers die een emotionele binding met het merk willen creëren, moeten voortaan op zoek naar de magische momenten, oftewel spontane rustpunten in de dagelijkse chaos. Tot die bevinding kwamen onderzoekers van het reclamebureau Saatchi & Saatchi en het Belgische Medialogue (onderdeel van Sanoma).

Uit het onderzoek blijkt ook dat mensen helemaal niet ongelukkig worden van de drukte en chaos die nu eenmaal verbonden zijn met een leven waarin werk, gezin, allerlei activiteiten en sociale verplichtingen gecombineerd moeten worden. We willen helemaal niet zonder die drukte. Uit kwalitatief onderzoek van Saatchi & Saatchi in Engeland blijkt dat moderne families een evenwicht gevonden hebben in de chaos. Vooral de spontane rustmomenten, de magische momenten, zorgen voor extra geluk.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10