zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Marketing op strategisch niveau brengen goed voor groei

Volgens recent onderzoek onderscheiden de beste ondernemingen zich van de rest door hun marketing breed en strategisch in te zetten. Ondernemingen die hun marketingafdeling beschouwen als 'groeileiders' hebben twintig procent meer kans op stijgende omzet en winst, aldus management consultingbureau Booz Allen Hamilton. Slechts negen procent van de bedrijven valt echter in deze categorie.

Hoogste niveau

De meeste marketingafdelingen doen prima werk als het op traditionele marketingactiviteiten, zoals communicatie en reclame, aankomt. Maar de 'groeileiders' doen meer. Ze hebben een beslissende stem in strategische investeringen, sturen innovatieve ontwikkelingen aan en initiëren groeimogelijkheden op het hoogste niveau in de onderneming.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10