zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Philips heeft beste imago

Philips heeft van alle internationale bedrijven de beste reputatie onder de Nederlandse bevolking. KLM staat in de ranglijst op de tweede plaats, gevolgd door TNT. Dat blijkt uit het jaarlijkse reputatieonderzoek van de Rotterdamse Erasmus Universiteit.

Heineken
Vijf jaar geleden werd Philips nog veertiende en vorig jaar derde. Heineken, dat de afgelopen drie jaar won, kon dit jaar niet meedingen naar een prijs. De bierproducent behoort volgens de onderzoekers niet meer tot de twintig meest zichtbare ondernemingen van Nederland. De onderzoekers toonden wel aan dat Heineken derde was geworden als het bedrijf had meegedaan. De universiteit voerde het reputatieonderzoek in 24 landen uit.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10