zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Voorwaarden voor een succesvol bonusprogramma

Bonusprogramma's gaan nogal eens de mist in. Zonde van het geld en de energie, én onnodig. Optimale klantenbinding begint met een strategie die de klantrelatie centraal stelt. Pas dan heeft invoering van een bonuskaart zin. Ook een goed draaiend marketingprogramma en -instrumentarium, waar de kaart in geïntegreerd kan worden, is een noodzaak.

Sociale relatie
De volgende voorwaarde voor succes: het bonusprogramma moet door alle betrokkenen eenvoudig te snappen en te hanteren zijn. De klant moet de beloning begerenswaardig vinden, de beloning dient gekoppeld te zijn aan de producten of diensten die het bedrijf biedt en bij voorkeur niet uitsluitend financieel van aard, maar juist gericht op de sociale relatie met de klant.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10