zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

'Klacht' meest gebruikt als excuus om niet te betalen

Voor het niet tijdig of niet betalen van rekeningen wordt het vaakst een 'klacht' als reden gebruikt. Deze klachten worden niet tijdig gedestilleerd omdat het benaderen van wanbetalers vaak schriftelijk of per e-mail gebeurt. Pas wanneer een bedrijf drie keer schriftelijk is aangemaand en voor de vierde keer telefonisch wordt gecontacteerd komt de daadwerkelijke reden van niet betalen naar boven.

Naast een klacht over de verleende service is ook een veelgehoord excuus dat een factuur niet in goede orde is ontvangen. Dit constateert OnGuard, softwareleverancier op gebied van creditmanagement.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
E-learning laten ontwikkelen? Let op deze tips!
reacties
Dat coachen is ook niet alles.  (2) 
India minder aantrekkelijk door krappe arbeidsmarkt (1) 
Vijf actiepunten voor een geavanceerde data-analytics-strategie voor de toekomst (1) 
Zo toegankelijk zijn websites waar je belangrijke zaken regelt (1) 
Young Professionals ervaren steeds meer stress (1) 
Twee na grootste stijging werkgelegenheid ooit  (1) 
Nederlanders meest gierig: consumenten betalen steeds minder voor verzending (1) 
top10
Twee derde Nederlanders dik tevreden met baas
Zakelijk reizen na corona: grote behoefte aan ‘grenzeloze benefits’
Online neemt de rol van de papieren folder langzaam over
Vier op tien jonge Nederlanders overwegen emigratie door woningtekort
Jongeren werken aan gezonde wereld en energietransitie tijdens de Tech Day
Premie WA beperkt casco-verzekering stijgt ondanks daling schadelasten
Netto maandsalaris van Nederlander met modaal inkomen stijgt met 7,75 euro
Nederlander verwacht weer vaker de weg op te gaan voor werk
Drie op de vijf Nederlanders willen werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft
Nalatigheid beveiligen softwareontwikkeling moet gevolgen krijgen
meer top 10