zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Placebo-effecten in marketing

Uit allerlei eerder onderzoek is bekend dat overtuigingen en verwachtingen de ervaring kleuren. Zo smaakt een drankje beter als het etiket van een favoriet merk erop zit, smaakt vlees waar op staat '75 procent vetvrij' beter dan vlees waar op staat 'bevat 25 procent vet', en wordt de kwaliteit van een duurder betaald product als hoger beoordeeld.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10