zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Consument leest het liefst een folder

In het veranderende medialandschap zijn digimedia als website, e-mail en pop-ups aan het media-arsenaal toegevoegd. Moeten marketeers en marktonderzoekers nu hun focus verleggen naar nieuwe media, of blijven traditionele media een rol van betekenis spelen? Als je het aan de consument vraag is het antwoord helder: de consument wil het liefst een folder. En vooral géén telemarketing!
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10