zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Spiegelen: niet doen!

Sommige verkoopboeken geven de lezers het advies om hun gesprekspartners te spiegelen. In het kort komt het er op neer dat u de bewegingen en uitdrukkingen van de ander moet kopiëren. Door te spiegelen zou u makkelijker contact maken. Dit is een belabberd advies, stelt Michel Hoetmer van SalesQuest.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10