zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Verspild reclamegeld toch goed besteed

Verspilling geldt al sinds jaar en dag als iets wat vermeden moet worden. Maar is het wel zo erg? Onderzoek wijst uit dat verspilling van reclamegeld ook positieve effecten heeft. Net als in de natuur kun je met borstklopperij indruk maken. Daarover bericht het Journal of Advertising Research. Is dat even goed nieuws voor relamemakers!
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10