zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Imagocampagnes op arbeidsmarkt veel van het zelfde

Het bedrijfsimago als wervingsmiddel blijkt minder onderscheidend dan menig communicatiespecialist vermoedt. Middelgrote ondernemingen grijpen massaal naar populaire wervingstermen als 'dynamisch', 'informeel' en 'resultaatgericht'.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
advertorial
Verbeter in 10 stappen je e-mail marketing [ebook]
In het ebook ‘Verbeter in 10 stappen je email marketing’ van Spotler ontdek je snel of je op de goede weg bent en waar je nog extra stappen kunt zetten. Denk aan bestandsgroei, dynamische content, A/B-testen, datakoppelingen en meer. Benieuwd?
Download het ebook
Lees verder
Ergonomisch werken is gezond werken
Meer dan 100 gratis checklists voor ondernemers. Op Brisk Magazine, internetmagazine voor ondernemers.
reacties
Vrouwen voorop in de rum-sector (1) 
Betere werksfeer vermindert werkstress (1) 
Eerlijke collega’s belangrijk voor werkgeluk (1) 
Banner leidt opvallend vaak naar online zoekopdracht (1) 
Noorwegen populair onder camperaars (1) 
Dit kost een uur parkeren op de drukste luchthavens in Europa (1) 
De voordelen van content marketing (1) 
top10
Nooit meer een ‘Blue Monday’!
Outplacement vaker succesvol, niet voor oudere medewerkers
Eerlijke collega’s belangrijk voor werkgeluk
36 procent van de werknemers komt niet los van het werk
Betere werksfeer vermindert werkstress
Arnoud van Vliet verkozen tot ‘MVO-manager van het jaar’ 2019
Zestigplusser is zich niet bewust van gevaren openbare wifi
Stoomcursus ‘nieuwe IT-ontwikkelingen’ toont directies waar winst te behalen valt
Vandaag Filevrije Dag
Hoe meer energiebronnen, hoe kleiner de kans op uitval
meer top 10