zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Combinatie tv en internet goed voor merkvoorkeur

De voorkeurspositie van een merk kan worden verhoogd door een combinatie van televisie en internet in te zetten. Dat kan worden geconcludeerd uit een onderzoek van Share of Mind en Blauw Research, uitgevoerd in opdracht van Amicon Zorgverzekeraar, Tiscali en Planet Internet.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10