zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Werknemer vindt imago werkgever belangrijker dan ontwikkelmogelijkheden

Werknemers vinden het imago van een werkgever belangrijker dan de mogelijkheden om zich verder te ontwikkelen. Dat bedrijven steeds minder uitgeven aan bedrijfsopleidingen deert ze dan ook nauwelijks. Het geldbedrag dat Nederlandse bedrijven in opleiding en ontwikkeling van het personeel steken neemt nog steeds af. In 2004 stak 61 procent van de bedrijven minder dan 2 procent van het salaris in opleiding. Dat blijkt uit onderzoek van Twijnstra Gudde/Kluwer.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10